25. december 2012

 
 

GLÆDELIG JUL

TIL ALLE I BLOGLAND

 



 


16 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde:-) Dejlig stemningsfyldt billede
    Kh Bente

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde, selvom det er lige på falderebet nu:-)
    Jeg håber at du har haft nogle dejlige dage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlige, men også travle. Nu er freden så faldet over det lille hjem igen. Håber, at også du er kommet godt igennem julen.

      Slet
  3. Hej Christel.Vil da også lige ønske dig en god jul.Savner dig på bloggen.HÅber vi ses i det nye år.Juleknus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Jette. Jeg regner bestemt med at vende tilbage på bloggen i det nye år, og jeg glæder mig :o)
      Knus til dig

      Slet
  4. Tak og i lige måde Christel. Hyggeligt at have mødt dig og snakke have. Det må vi gøre noget mere ved i det nye år.
    Glædelige bagjul herfra julekram fra Bente

    SvarSlet
  5. Håber, at du og familien har nydt julen. Ja, jeg glæder mig allerede til det nye haveår og håber, at vi mødes til flere 'havesnakke'.
    Knus herfra

    SvarSlet
  6. Fik aldrig sagt god jul, men nu vil jeg være lidt foran og ønske dig godt nytår.

    SvarSlet
  7. Kære Christel. Ja nåede så ikke julehilsnen, men jeg kan da nå og ønske dig et RIGTIG GODT NYTÅR og et godt haveår 2013. Spændende hvad det bringer af glæder og udfordringer.

    Knus
    Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lise Lotte.
      Tak for din nytårshilsen og "i hjertelig lige måde". Ja, det er spændende. Kan næsten ikke vente :o)
      De bedste hilsener og knus
      Christel

      Slet
  8. Hej Christel. Ja, herfra må det også blive til et ønske om et godt nytår! Jeg har lige opdaget at jeg slet ikke har din blog på min blogliste. Det er en fejl. Jeg sætter den straks på, så jeg bedre kan følge med hos dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha da da - godt, at du opdagede det :o))
      Du ønskes også et godt nytår 2013. Må det blive fuld af gode have- og planteoplevelser.

      Slet
  9. Kære Christel Jeg skynder mig at ønske godt nytår. Må vi få det bedste haveår indtil da :-)
    Kh Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rose.
      Tak og i lige måde. Ja, lad os håbe på en sommer med sol om dagen, (lidt) regn om natten og masser af blomster i vore haver :o)
      Knus Christel

      Slet