8. november 2012

Også jeg er blevet smittet


Jeg må også være ramt af 'klikfingervirus', for inden jeg vidste af det, havde jeg bestilt den, og i dag blev den leveret med posten - den nye bog af Claus Dalby.


Nu har jeg noget at fordrive den mørke tid med, og jeg glæder mig  :o)

Alt imens er der livlig aktivitet udenfor. Gråspurvene tømmer et rør om dagen.


Musvit og Blåmejse er også hjemme ved måltiderne.


Rødhals og Træløber er nu begyndt at kigge forbi, men de er for hurtige til, at jeg kan nå at få taget billede.

Ha' en god aften.

23 kommentarer:

  1. Ja det ser spændende ud, der er til mange timers hygge! Jeg tror nu, jeg nøjes med at låne den!
    Er det ikke skønt med så dejligt et fugleliv? Jeg nyder det også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg låner tit bøger på biblioteket, men det er nu også rart at have sine egne, så godt at klikfingeren lige spjættede på det rigtige tidspunkt ;o)
      Jo, det er rigtig dejligt med fuglene.

      Slet
  2. Søde fuglebilleder! Og jeg kender godt den der fornemmelse af at man meget hurtigt "kommer til " at købe noget på Nettet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, fuglene er en anden vinterfornøjelse :o)
      Nogle gange er det, som om 'klikfingeren' lever sit eget liv ;o)

      Slet
  3. Uhh den bog ville jeg også gerne have fingrene i. Der er til mange gode timer. Jeg må heller også snart få sat lidt mad op til fuglene. Nok mere til min fornøjelse end deres, men det tæller vel også.

    Knus
    Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er snart jul, Lise Lotte, så måske ..... ;o)
      Jeg er sikker på, at dine fugle vil sætte pris på lidt lækkert mad.
      Kh Christel

      Slet
  4. Godaften Christel.Dejligt at man kan fodre de små fugle.og nyde når de
    vimser omkring.Jeg skal i Belle Center i morgen til bog-forum.
    Var der også sidste år,og fik købt en del bøger.
    Og skal selvfølgelig også have C.D.s nye bog.
    Glæder mig også til at fordybe mig i mastodonten.
    Rigtig god aften Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften Jette.
      Jeg nyder det leben, der er omkring foderbræt og -rør.
      God fornøjelse på bogmessen. Husk indkøbsvogn eller lign., så du ikke får ondt i armene af at bære bøger. CD's bog vejer et halv ton ;o)
      Tak i lige måde.

      Slet
  5. Dejligt med en bog at fordybe sig i her i vinterens mørke. Fuglene ja de er da utroligt sultne for tiden. Vores tømmer også et rør om dagen, men det er nu hyggeligt med de mange fugle i haven.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt - og lidt dyrt, men det er 'klikfingeren' jo ligeglad med.
      Ja, de tager godt for sig. Det er nu OK, for vi synes også, at det er hyggeligt. Jeg venter dog på min gode ven, solsorten. Den plejer at følge lige i rumpen på mig, når jeg kommer ud for at fylde op med frisk foder.

      Slet
  6. Klikfingeren styrer for vildt! Men den ser ud til at have styr på det! ;)

    Og sikke nogle dejlige fotos af dine fulge! De ser glade ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi - ja. Jeg tror, at den har let ved at få krampe eller spasmer, men skidt med det, så længe der kommer noget lækkert ud af det.
      Jeg tror også, at de er glade. De må i hvert fald være mætte ;o)

      Slet
  7. Hej, ja jeg har også bestilt og får imorgen.
    Jeg kendte ikke nogen, som kunne købe til mig på bogmessen!
    Fine fugle du har i haven!
    God aften,
    Hilsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia.
      Glæd dig :o)
      Ja, fuglene er søde, og de sidder og venter på foder, hvis jeg er for længe om at få fyldt op.
      Du ønskes også en god aften.
      Hilsen Christel

      Slet
  8. Klikkfingervirus, hi-hi! En meget dekkende beskrivelse :) Jeg har også tenkt å bestille boksen, for vi trenger noe hyggelig å se på i vinter mens vi venter på en ny vår og sommer!
    Fuglene er viktig å fòre nå, når vinteren har kommet på besøk!
    Flotte bilder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er til mange timers fornøjelse i Dalbys nye bog, og du har ret i, at vi har brug for noget hyggeligt til at få os godt gennem den mørke periode.
      Vi vinterfodrer hvert år. Og fuglene bliver her også om sommeren.
      Tak.
      Ha' en rigtig god weekend.

      Slet
  9. Ja, det er i sandhed en dejlig bog. Jamen så mange spændende steder den mand har været. Og behagelig er han med masser af tid til en god snak. Har du kigget på side 214?
    Dejligt med kvidren i haven. Jeg fodrer både sommer og vinter. Jeg har ofte moret mig over de pjuskede unger,når de forlod reden.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig har jeg kigget på side 214. Det første, jeg gjorde, var at lede efter dit 'drivehus'. Det er supergode billeder af dit dejlige drivhus - jeg er slet ikke misundelig ;o)
      Ja, jeg holder også af det liv, fuglene skaber i haven. Overvejer også at fodre om sommeren ...

      Slet
  10. Tillykke med din ny bog.
    Fine fuglebilleder.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  11. Hej Christel. Så kom brevet fra dig i dag. Tusinde tak for frøene! Jeg har lavet et lille indlæg på min blog Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, at de er nået frem. Jeg suser lige over på din blog og læser :o)

      Slet
  12. Jeg vil bare ønske en glædelig jul til dig og din familie !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i rigtig meget lige måde :o)

      Slet